Витрата палива у спеку

Обсуждение двигателя и топливной системы, чиптюнинга
Аватара пользователя
Rulyk
Сообщения: 126
Зарегистрирован: 09 янв 2015, 22:06
Откуда: Хмельницкий

Витрата палива у спеку

Сообщение Rulyk »

Шановні колеги!
Помітив, що при спеці більше 30 градусів значно збільшується розхід дизпалива і машина стає дохлішою.
Зокрема, по трасі, порожній, з накачаними шинами, з кондером, швидкість 90-100 км/год - 5,5 л/100 км. Без кондера - 5,1, хоча навесні в такому самому режимі було, 4,2-4,3 л/100 км - без кондера; 4,5-4,6 л/100 км - з кондером.
В місті без кондера - 7,5 л/100 км, і не можу сказати що у нас пробки чи те, що я агресивно їжджу.
В місті турботаймер примусово вирубаю через 20-30 сек після зупинки.
На форумах інших трактористів читав, що у спеку розхід палива значно зростає, особливо у суху погоду і на вистоті, що пов’язано з великою витратою повітря (якого у вказаних умовах не вистачає) для спалювання дизпалива.

Хто що думаю з цього приводу?
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: Витрата палива у спеку

Сообщение Эндрю »

Прочитавши твій опис в розділі витрати палива, виникло одне зауваження - наш колега sonic вже писав, що бокс на криші збільшує витрати палива приблизно +1 л/100 км. Візьми до уваги. ;)
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Rulyk
Сообщения: 126
Зарегистрирован: 09 янв 2015, 22:06
Откуда: Хмельницкий

Re: Витрата палива у спеку

Сообщение Rulyk »

витрати вказані без бокса. З боксом їздив тільки один раз - на море. І, в принципі, розхід нормальний, якщо рахувати, що 0,5 л/100 км бере кондер і 0,5 бере бокс (хоча кажуть, що 1 л).
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: Витрата палива у спеку

Сообщение Эндрю »

У цю ж саму спеку я проїхав понад 3 тис км з 3-ма пасажирами і 100 кг багажа при середній швидкості 58 км/год фактичні витрати з кондиціонером (без бокса на даху) 5,3 л/100 км.
Эндрю писал(а): 25 мая 2014 Пробег 4 800. Поездка с кондиционером за городом ( по трассе ) - пробег 78 км, расход 5,4 л/100 км, средняя скорость 64 км/час.

У мене нічого по витратам не змінилось. Приблизно тіж самі цифри що були до обкатки двигуна, ті ж і після. :o
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: Витрата палива у спеку

Сообщение Эндрю »

Rulyk писал(а):Шановні колеги!
... швидкість 90-100 км/год - ... було, 4,2-4,3 л/100 км - без кондера; 4,5-4,6 л/100 км - з кондером...
Хочу зауважити, що у нас певне різні автомобілі :o Я навесні їздив в Хмельницький і назад без пасажирів і без кондиціонера. Туда обмежувач швидкості 90 км/год витрати 5л/100 км, назад обмежувач 80 км/год - витрати 4 л/100 км. Мене дуже дивує як можна на швидкості 90-100 км/год зробити витрати 4,2-4,3 л/100 км?
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Rulyk
Сообщения: 126
Зарегистрирован: 09 янв 2015, 22:06
Откуда: Хмельницкий

Re: Витрата палива у спеку

Сообщение Rulyk »

накатом часто пускаю. За Дунаївцями горбів достатньо. Буваю що розхід падає на 0,2 тільки на "тьощиному язику".
Хоча компьютеру вірити на всі 100% не можна.
Ksander2011
Сообщения: 139
Зарегистрирован: 12 янв 2014, 13:21
Откуда: Коростышев Житомирская обл.
Контактная информация:

Re: Витрата палива у спеку

Сообщение Ksander2011 »

Мене дуже дивує як можна на швидкості 90-100 км/год зробити витрати 4,2-4,3 л/100 км
В обеденное время ехал с Киева (Крайняя точка М.Житомирская) до Коростышева. Трасса почти без машин. Фур вообще не было, все на обочине.
Бигборд показывал температуру +31, дорожного покрытия +49. В салоне только я и кум. Кондёр включеный.
Спешить было не куда. Ехал со скоростью 92-95км.ч ПОдьёмов и спусков особых нет.
Растояние 98 км. Расход по ПК вышло 4,2. Вот такой я сделал эксперимент. Как включил пятую за городом так и не переключался. (повторюсь - моё давление в шиннах 2,4 П -2,9 Зад.)
Жаль не было чем сфоткать показание приборов.
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: Витрата палива у спеку

Сообщение Эндрю »

В четверг буду в столице. Попробую замерять расход на трасе Житомир - Киев отдельно. Вся инфа по приезду домой. Возможно у меня чересчур агрессивный стиль езды. :o
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: Витрата палива у спеку

Сообщение Эндрю »

Виїзд о 5 ранку без кондиціонера до Житомира середня швидкість 85 км/год витрати 5,6 л/100 км. Далі покази обнулив, але при в'їзді в столицю не глянув, а потім пробки, стоянка з кондиціонером. По приїзді додому середня шв. 59 км/год витрати 5,9 л/100 км.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Rulyk
Сообщения: 126
Зарегистрирован: 09 янв 2015, 22:06
Откуда: Хмельницкий

Re: Витрата палива у спеку

Сообщение Rulyk »

До речі, вчора їздив в село (за Ярмолинцями, 30 км від Хмельницького). Двоє в машині, кондер, не гнався. 4,5 л/100 км.
Назад вже їхав трохи жвавіше, то середній 5,0. При чому туди їхав у спеку, а назад під вечір, коли температура впала трохи.
Так що, скоріше за все найбільше значення має стиль їзди.
До речі, Єндрю, я бачив десь, що ви заливаєте Пульс. Так от у мене на попередній машині (правда бензинова) двигун взагалі
бісився від пульса, розхід виростав десь на 15% і їхати не хотіла зовсім. А на Євро-95 прекрасно.
Та і у дилера хлопці казали, що треба лити простий євродизель.
Двигуни ж у нас не надто нового покоління, тому вважаю, що не варто їм давали паливо з присадками невідомого походження.
Ответить

Вернуться в «Двигатель, топливная система»