ГИДРОУСИЛИТЕЛЬ РУЛЯ
Re: ГИДРОУСИЛИТЕЛЬ РУЛЯ
Да похоже этот звук норма. Заметил на второй день и то только при открытом окне и ночью в полной тишине. На наших машинах стоит два типа гур. В начальной комплектации идет обычный гур, начиная со второй и в максимальной - гур с отдельным электронасос. Вот похоже он и дает такой звук
Renault Lodgy 2016 Privelege. 1.5 dci 110 hp.
- Diesel Draft
- Сообщения: 133
- Зарегистрирован: 17 апр 2015, 09:23
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
Re: ГИДРОУСИЛИТЕЛЬ РУЛЯ
Хтось помічав, що в темну пору, якщо стояти на місці то підчас повороту рулем фарти починають слабше світити?
- Эндрю
- Сообщения: 1040
- Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
- Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
- Благодарил (а): 21 раз
- Поблагодарили: 38 раз
Re: ГИДРОУСИЛИТЕЛЬ РУЛЯ
Особисто я не звертав увагу, але враховуючи що у нас ЕЛЕКРИЧНИЙ насос гідропідсилювача руля, вважаю це нормою. (при вмиканні насоса, падає напруга).
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Re: ГИДРОУСИЛИТЕЛЬ РУЛЯ
Я говорил об этом раньше. Это из-за слабого генератора. У меня так же. Свет проседает.
А например на мицыке 90А генераторе никогда не проседал
А например на мицыке 90А генераторе никогда не проседал
Renault Lodgy 2016 Privelege. 1.5 dci 110 hp.
-
- Сообщения: 57
- Зарегистрирован: 05 окт 2017, 12:56
- Откуда: Київська обл
- Поблагодарили: 13 раз
Re: ГИДРОУСИЛИТЕЛЬ РУЛЯ
Отже всім доброго дня. Поділюся як вирішив проблему з ЕГУРом. В мене почав періодично загоратися чек руля червоного кольору і пропадає гідропідсилювач - рульове стає як в старому Жигулі, але їхати можна.
Де в нас розташований ЕГУР мені відомо так як брав машину биту, сам робив і де бачив каталожний номер все фоткав:
На нашому гідрачі (до речі: каталожный номер электрогидроусилителя руля Lodgy 4911 013 51R) є дві фішки: одна груба - це силова, напруга йде на сам мотор і йде від блока запобіжників що в моторному відсіку. Друга - це управління і до нього є запобіжник в салоні № 22 на схемі.
Місце де розташований запобіжник:
Я спочатку сам вирішив розібратися, думав десь контакти окислилися (як результат показав був правий). Зняв бампер, добрався до фішок на гідрачі (так не зручно, руку потрібно заламувати, тай ніколи фішки не знімав, то щоб нічого не зламати вирішив піти складним шляхом). Там все добре - контакти свіженькі, чистенькі. До речі силовий знімається специфічно: потрібно збоку натиснути на фіксатор і рухом вліво і донизу виштовхуються до гори контакти. Далі пішов шукати і вийшов на запобіжники в моторному відсіку. Але який саме не знав. Пробував потягнути за той що треба, але він не пішов, бо був підгорівший через окислення (як поім з'ясувалося). І я просто побоявся його тягнути, бо верхня кришечка на ньому почала злазити (на сервісі мені сказали що це не страшно, то їх біда). Тому на другий день поїхав на РЕНО і там електрик виявив причину і просто почистив мені запобіжник, за що взяв 400,00 грн (250 діагностика і 150 робота). Обідно був за крок до вирішення і .... Тому ділюся з вами щоб дешевший був ремонт. На фото нижче видно сам запобіжник після того як його почистили, але видно раковини від підгоряння.
Всім гарного дня!
Де в нас розташований ЕГУР мені відомо так як брав машину биту, сам робив і де бачив каталожний номер все фоткав:
На нашому гідрачі (до речі: каталожный номер электрогидроусилителя руля Lodgy 4911 013 51R) є дві фішки: одна груба - це силова, напруга йде на сам мотор і йде від блока запобіжників що в моторному відсіку. Друга - це управління і до нього є запобіжник в салоні № 22 на схемі.
Місце де розташований запобіжник:
Я спочатку сам вирішив розібратися, думав десь контакти окислилися (як результат показав був правий). Зняв бампер, добрався до фішок на гідрачі (так не зручно, руку потрібно заламувати, тай ніколи фішки не знімав, то щоб нічого не зламати вирішив піти складним шляхом). Там все добре - контакти свіженькі, чистенькі. До речі силовий знімається специфічно: потрібно збоку натиснути на фіксатор і рухом вліво і донизу виштовхуються до гори контакти. Далі пішов шукати і вийшов на запобіжники в моторному відсіку. Але який саме не знав. Пробував потягнути за той що треба, але він не пішов, бо був підгорівший через окислення (як поім з'ясувалося). І я просто побоявся його тягнути, бо верхня кришечка на ньому почала злазити (на сервісі мені сказали що це не страшно, то їх біда). Тому на другий день поїхав на РЕНО і там електрик виявив причину і просто почистив мені запобіжник, за що взяв 400,00 грн (250 діагностика і 150 робота). Обідно був за крок до вирішення і .... Тому ділюся з вами щоб дешевший був ремонт. На фото нижче видно сам запобіжник після того як його почистили, але видно раковини від підгоряння.
Всім гарного дня!
Re: ГИДРОУСИЛИТЕЛЬ РУЛЯ
Спасибо ценная информация вот только не понятно от чего пригорает предохранитель?! Может это следствие удара ?
Renault Lodgy 2016 Privelege. 1.5 dci 110 hp.
-
- Сообщения: 57
- Зарегистрирован: 05 окт 2017, 12:56
- Откуда: Київська обл
- Поблагодарили: 13 раз
Re: ГИДРОУСИЛИТЕЛЬ РУЛЯ
Можливо, я покрайній мірі поки такої думки притримуюсь. Але час покаже. Щось буде нове відпишу.
Re: ГИДРОУСИЛИТЕЛЬ РУЛЯ
Всем привет если загорается мультифункциональный индикатор оранжевого цвета и при этом не крутится руль