Тиск у шинах

Обсуждение шин и дисков, в т.ч. нестандартных
Аватара пользователя
Rulyk
Сообщения: 126
Зарегистрирован: 09 янв 2015, 22:06
Откуда: Хмельницкий

Тиск у шинах

Сообщение Rulyk »

Народ, я ніби бачив цю тему на форумі, але не можу знайти.
Як же качати шини? Якщо качати як пише виробник - то їзда як на возі, чуєш кожну тріщинку на асфальті.
Проте коли піднімається температура до 30 градув, стає терпимо їздити (мабуть резина стає м’якішою).
При тиску 2,3 передні і 2,8 задні з пасажирами їдеш як на спущених колесах, а самому нормально.
При тиску 2,2 передні і 2,7 задні - трусишся як на холодці.
Хто що може мені, нерозумному, сказати з цього приводу?
П.С. Можливо мені потрібно купувати Роллс-Ройс? :D
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: Тиск у шинах

Сообщение Эндрю »

Тиск у шинах обговорювали у сусідній гілці "зимові шини". За для справедливості я переніс всі повідомлення про тиск у цю , нову, гілку.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Rulyk
Сообщения: 126
Зарегистрирован: 09 янв 2015, 22:06
Откуда: Хмельницкий

Re: Тиск у шинах

Сообщение Rulyk »

Коротше, коллеги, я ніби зрозумів хитрість наших шин і ходової.
Допомогла в цьому дорога з моря додому. Виїхав з Одеси +35, а в Хмельницький приїхав +18.
Дійсно, тиск передбачений заводом 2,4 та 2,9 цілком комфортний при температурі +25 за бортом.
При температурі вище +30 і тривалій їзді (особливо на великій швидкості) тиск у шинах неймовірно зростає,особливо в передніх. Колесо дуже нагрівається, на дотик воно дуже гаряче, навіть тримати руку на ньому важко (на боковині). Їзда стає не комфортною (жорстко) і парадокс, на трасі треба тиск зменшувати. До 2,2 перед і 2,7 зад, але на холодну. При їзді спокійній, повністю загружений треба качати заводський тиск.
Отже, якщо ви накачали трошки меньше або більше, як книжка пише і їдете порожні без перепадів температур за бортом, то нічого не помітите.
При недокачаних шинах і загруженій машині на трасі їздити буде нормально, але якщо заїдете в місто і шини охолонуть, або ж впаде температура за бортом - буде їзда на холодці замість коліс.
Мабуть, через особливості конструкції нашої ходової, вона працює так як треба тільки у вузькому діапазоні тисків в шинах. І на комфортність їзди дуже впливають атмосферні прояви (тиск, температура). Також чомусь сильно гріється гума, мабуть, через малий діаметр коліс.
Вихід з ситуації:
1. Завжди мати в машині свій компрессор і постійно бігати качати колеса протягом дня або навіть протягом поїздки.
2. Ставити пневмопідвіску або систему підкачки коліс, як в люксових авто.
3. Ставити колеса більшого діаметру.
П.С. Можливо я якось сумбурно це все пояснив, але я і сам до кінця не можу пояснити.
Я зрозуміти не можу, як може так бути, коли зранку качаєш колеса 2,4 при +23 за бортом і насолоджується. Їдеш за 60 км по трасі, температура за бортом стає +32 і ти відчуваєш, що вже їдеш на возі (з дерев’яними колесами). Заїжджаєш на той самий шиномонтаж, перевіряєш тиск тим самим приладом, і вже 2,9 :!:
Може помиляюсь, поділіться думками.
Djes
Сообщения: 604
Зарегистрирован: 25 дек 2015, 19:40
Откуда: from Odessa
Поблагодарили: 10 раз

Re: Тиск у шинах

Сообщение Djes »

Я тоже проверю твою теорию. У меня по кругу накачано 2.4 я и не парюсь так и езжу
Renault Lodgy 2016 Privelege. 1.5 dci 110 hp.
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: Тиск у шинах

Сообщение Эндрю »

Нарыл на просторах : :o
" Если вы не хотите летом и зимой менять значение накачки колес , наполните их азотом. Он не реагирует на колебания температуры и держит постоянное давление на протяжении длительного периода. "
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Djes
Сообщения: 604
Зарегистрирован: 25 дек 2015, 19:40
Откуда: from Odessa
Поблагодарили: 10 раз

Re: Тиск у шинах

Сообщение Djes »

Ну эта тема уже давно избита, одни верят в это другие нет. Но надо искать действительно нормальный шиномонтаж. Я как то пробовал закачивать на прошлых авто азот. Давление не прыгало однозначно. Единственное дорого выходит
Renault Lodgy 2016 Privelege. 1.5 dci 110 hp.
Аватара пользователя
Эндрю
Сообщения: 1040
Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: Тиск у шинах

Сообщение Эндрю »

Djes писал(а):...Давление не прыгало однозначно
Так это ж то, за что боремся - человек поднял тему, прыгает давление в шинах. Даю рецепт лечения гемороя - азот закачал и проблема ушла. Как по мне то все просто, и не нужно с манометром бегать вокруг машины.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
Аватара пользователя
Rulyk
Сообщения: 126
Зарегистрирован: 09 янв 2015, 22:06
Откуда: Хмельницкий

Re: Тиск у шинах

Сообщение Rulyk »

Рішення не помогло, качав передні (перед поїздкою, про яку говорю) газом Просіф. Хитрожопий працівник вулканізації просто недокачав колеса на 0,2 атмосфери. Або ж газ ніфіга не працює, бо качав газ при +26, а дубова машина стала на одеській трасі при +36.
Щодо азоту, то його в атмосферному повітрі 75%. Є смисл качати інертні гази, такі як неон, криптон, аргон.
Аватара пользователя
Rulyk
Сообщения: 126
Зарегистрирован: 09 янв 2015, 22:06
Откуда: Хмельницкий

Re: Тиск у шинах

Сообщение Rulyk »

Їздив в четвер у Вінницю дивитись на фонтани. Туди їхав +34, назад +24. Мені здалось, що назад їхати було комфортніше.
Хоча мої пасажири (5 дорослих + дитина) сказали, що ніякої різниці не відчули. Можливо я своїм "музикальним" слухом через руль чую зміни.
А сьогодні їхав з Полонного в +16 сам, то кайфував. Машина просто пливла не відчуваючи ям и горбів.
Колеса від поїздки з Одеси, про яку писав вище, не підкачував.
І ще мені здається, що на перекачаних колесах машина стає менш динамічною. Мабуть від того, що зменшується площа контакту шини з асфальтом і щоб дати прискорення доводиться більше розкрутити двигун. Звідси і збільшення споживання палива у спеку, про що я писав раніше
http://forum.renault-lodgy.com.ua/viewt ... f=22&t=189
Djes
Сообщения: 604
Зарегистрирован: 25 дек 2015, 19:40
Откуда: from Odessa
Поблагодарили: 10 раз

Re: Тиск у шинах

Сообщение Djes »

Да я уже тоже заметил разницу. Утром вызжая с гаража при +26. Это одно ощущение и в обед езда при +35 +40 это другое
Renault Lodgy 2016 Privelege. 1.5 dci 110 hp.
Ответить

Вернуться в «Шины и диски»