Альтернатива оригинальным передним тормозным дискам
Альтернатива оригинальным передним тормозным дискам
Друзья, подскажите: на авто с ЕSP ктото менял передние тормозные диски на не оригинальные? По моему мнению оригинальные ходят очьень мало (на 63 тыс. км на сервисе сказали - пора менять)???
- Эндрю
- Сообщения: 1040
- Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
- Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
- Благодарил (а): 21 раз
- Поблагодарили: 38 раз
Re: Альтернатива оригинальным передним тормозным дискам
Доброго дня.
Хочу звернути Вашу увагу, що на наших авто, навіть з ESP є два варіанта гальмівних дисків.
Тому будьте уважні при виборі альтернативного варіанту.
Трохи детальніше розписано в розділі про передні гальмівні колодки:
Після порівняння передньої гальмівної системи на Lodgy 2013 (Эндрю) и 2016 г.в. (Djes)
Прийшли до висновку, що попри те, що обидва авто придбані в максимальній комплектації і обладнані ESP,
на них встановлені гальмівні системи різних виробників:
2013 р.в. - гальмівна система ATE
2016 р.в. - система TRW
Відповідно діаметр гальмівних дисків і колодки відрізняються.
З досвіду визначив, що для TRW підходять диски діаметром 260 мм, а для АТЕ 280 мм.
У будь-якому випадку перед покупкою РЕКОМЕНДУЮ перевіряти за VIN кодом або узгоджувати з продавцем,
можливість повернення або заміни дисків.
Наочно видно що в системі ATE встановлена проволочна скоба-пружина для прижиму колодок,
а для TRW застосовується пластинчата пружина.
Хочу звернути Вашу увагу, що на наших авто, навіть з ESP є два варіанта гальмівних дисків.
Тому будьте уважні при виборі альтернативного варіанту.
Трохи детальніше розписано в розділі про передні гальмівні колодки:
Після порівняння передньої гальмівної системи на Lodgy 2013 (Эндрю) и 2016 г.в. (Djes)
Прийшли до висновку, що попри те, що обидва авто придбані в максимальній комплектації і обладнані ESP,
на них встановлені гальмівні системи різних виробників:
2013 р.в. - гальмівна система ATE
2016 р.в. - система TRW
Відповідно діаметр гальмівних дисків і колодки відрізняються.
З досвіду визначив, що для TRW підходять диски діаметром 260 мм, а для АТЕ 280 мм.
У будь-якому випадку перед покупкою РЕКОМЕНДУЮ перевіряти за VIN кодом або узгоджувати з продавцем,
можливість повернення або заміни дисків.
Наочно видно що в системі ATE встановлена проволочна скоба-пружина для прижиму колодок,
а для TRW застосовується пластинчата пружина.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
- Эндрю
- Сообщения: 1040
- Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
- Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
- Благодарил (а): 21 раз
- Поблагодарили: 38 раз
Re: Альтернатива оригинальным передним тормозным дискам
Пробіг авто 143 тис км.
Навесні, при сезонній зміні шин, перевірив стан гальмівних дисків і колодок.
Залишкова товщина диску 20 мм (допустимий мінімум від виробника 21,8 мм).
Прийняв рішення, у найближчій перспективі, замінити диски і, відповідно, колодки.
На моєму авто (2013 р. в.) застосована конструкція гальм від ATE, це гарантує, як показала практика,
більш тривале життя дисків і колодок для Lodgy - у мене досі встановлені "рідні" гальмівні диски (пробіг 143 тис км).
При розгляді варіантів заміни, зупинився на двох виробниках:
- АТЕ (комплект 2 диски + колодки стартує від 6 тис грн (курс usd ~ 37,5)
- Ferodo (комплект - від 4 тис грн)
Враховуючи, що від виробника було встановлено колодки Феродо (ймовірно і диски теж, але маркування не знайшов),
а також прийнятну ціну, дивлюсь в сторону Ferodo.
Технічна інформація:
Діаметр моїх гальмівних дисків 280 мм.
Номера оригіналу (ОЕ):
402068053R; 402069518R;
і альтернативи:
Ferodo - DDF2350C
ATE - 24.0124-0253.1
Оригінал не розглядався по причині високої ціни (від 100 usd/шт) і тому, що в оригіналі все рівно
буде сторонній виробник (феродо або ате) з переплатою за пакування рено.
Навесні, при сезонній зміні шин, перевірив стан гальмівних дисків і колодок.
Залишкова товщина диску 20 мм (допустимий мінімум від виробника 21,8 мм).
Прийняв рішення, у найближчій перспективі, замінити диски і, відповідно, колодки.
На моєму авто (2013 р. в.) застосована конструкція гальм від ATE, це гарантує, як показала практика,
більш тривале життя дисків і колодок для Lodgy - у мене досі встановлені "рідні" гальмівні диски (пробіг 143 тис км).
При розгляді варіантів заміни, зупинився на двох виробниках:
- АТЕ (комплект 2 диски + колодки стартує від 6 тис грн (курс usd ~ 37,5)
- Ferodo (комплект - від 4 тис грн)
Враховуючи, що від виробника було встановлено колодки Феродо (ймовірно і диски теж, але маркування не знайшов),
а також прийнятну ціну, дивлюсь в сторону Ferodo.
Технічна інформація:
Діаметр моїх гальмівних дисків 280 мм.
Номера оригіналу (ОЕ):
402068053R; 402069518R;
і альтернативи:
Ferodo - DDF2350C
ATE - 24.0124-0253.1
Оригінал не розглядався по причині високої ціни (від 100 usd/шт) і тому, що в оригіналі все рівно
буде сторонній виробник (феродо або ате) з переплатою за пакування рено.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
-
- Сообщения: 69
- Зарегистрирован: 15 июл 2016, 02:39
- Откуда: Днепр
- Благодарил (а): 14 раз
- Эндрю
- Сообщения: 1040
- Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
- Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
- Благодарил (а): 21 раз
- Поблагодарили: 38 раз
Re: Альтернатива оригинальным передним тормозным дискам
Первый раз на пробеге в 230 К???
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
-
- Сообщения: 69
- Зарегистрирован: 15 июл 2016, 02:39
- Откуда: Днепр
- Благодарил (а): 14 раз