Кода я приехал забирать авто, мне приготовили СЮРПРИЗ. В форме акта отказа в бесплатном обслуживании.
Ниже сам акт.
Дилер ТОВ "Арма Моторс" Киев Кольцевая дорога,18
-
- Сообщения: 139
- Зарегистрирован: 12 янв 2014, 13:21
- Откуда: Коростышев Житомирская обл.
- Контактная информация:
-
- Сообщения: 139
- Зарегистрирован: 12 янв 2014, 13:21
- Откуда: Коростышев Житомирская обл.
- Контактная информация:
Re: Дилер ТОВ "Арма Моторс" Киев Кольцевая дорога,18
Как видно с документа.
У меня:
С акта:
С акта:
С акта:
при встановленні сидіння в стандартне робоче положення викривляє каркас сидіння, що призводить до зміщення всього сидіння
Я не вижу что бы что то искривлялось. Кронштейн упора сидения даже не достаёт до днища автомобиля. При этом сидения не отцентрированны.
У меня:
С акта:
Фото для понимания что и куда упирается.В подальшому, при розборі декоративного покриття підлоги під сидінням, на підлозі автомобіля в місці опори кронштейну, з правого боку автомобіля виявлено вмятину - відбиток механічного характеру.
С акта:
Характер відбитку і його розташування свідчить про надмірне навантаження на сидіння.
С акта:
Данна деформація, при встановленні сидіння в стандартне робоче положення викривляє каркас сидіння, що призводить до зміщення всього сидіння.
при встановленні сидіння в стандартне робоче положення викривляє каркас сидіння, що призводить до зміщення всього сидіння
Я не вижу что бы что то искривлялось. Кронштейн упора сидения даже не достаёт до днища автомобиля. При этом сидения не отцентрированны.
Последний раз редактировалось Ksander2011 19 окт 2015, 18:47, всего редактировалось 1 раз.
-
- Сообщения: 139
- Зарегистрирован: 12 янв 2014, 13:21
- Откуда: Коростышев Житомирская обл.
- Контактная информация:
Re: Дилер ТОВ "Арма Моторс" Киев Кольцевая дорога,18
для справки:
Н А К А З
29.12.2004 N 721
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 січня 2005 р.
за N 72/10352
Про затвердження Порядку гарантійного
ремонту (обслуговування) або гарантійної
заміни дорожніх транспортних засобів
Порядок розгляду претензій Споживача
в разі виникнення недоліків під час експлуатації
ДТЗ протягом гарантійного періоду
28. Претензії Споживача щодо виявлених недоліків у ДТЗ
(надалі - Претензії) подаються за вибором Споживача на один із
пунктів сервісної мережі, вказаний у Сервісній книжці, Виконавцю
або Продавцю за місцем купівлі ДТЗ, або Виробнику.
Претензії розглядаються у разі дотримання таких умов:
Претензії подано у письмовій формі із зазначенням прізвища,
імені, по батькові та місця проживання Споживача, згідно з
вимогами цього Положення;
на момент подання Претензії не закінчився гарантійний термін
на ДТЗ;
пред'явлено документ, який засвідчує факт купівлі ДТЗ
Споживачем, та Сервісну книжку.
29. Виконавець (Продавець або Виробник) зобов'язані протягом
трьох діб розглянути Претензію за участю Споживача та скласти в
двох примірниках рекламаційний акт, де зазначаються: прізвище,
ім'я, по батькові власника; марка ДТЗ, тип, модель, версія,
ідентифікаційній номер ДТЗ і номер його двигуна; державний номер
ДТЗ; пробіг від початку експлуатації; найменування організації,
яка продала ДТЗ, і дата продажу; перелік заявлених власником ДТЗ
недоліків. Рекламаційний акт підписується власником ДТЗ та
представниками Виконавця (Продавця або Виробника).
В результативній частині рекламаційного акта повинне бути
прийнято одне з таких рішень:
1) заявлений недолік підтверджується і підлягає усуненню у
порядку, викладеному в розділі "Процедура гарантійного ремонту
ДТЗ" цього Порядку;
2) заявлений недолік визнається істотним, і Споживач має
право за власним вибором вимагати від Продавця або Виробника:
заміни ДТЗ на такий самий ДТЗ належної якості;
відповідного зменшення купівельної ціни ДТЗ;
заміни ДТЗ на аналогічний ДТЗ іншої моделі з відповідним
перерахунком купівельної ціни;
розірвання договору купівлі-продажу ДТЗ.
Для прийняття рішення щодо визнання недоліку істотним
Виконавець( Продавець) залучає для розгляду Претензії Споживача
фахівців Виробника;
3) заявлений недолік виник внаслідок порушення Споживачем
вимог експлуатаційної документації на ДТЗ, вимог цього Порядку
та/або правил збереження ДТЗ, і такий недолік підлягає усуненню
за рахунок Споживача;
4) заявлений власником ДТЗ недолік не підтверджується.
Продавець (Виконавець) має право залучати до розгляду
Претензій фахівців Виробника.
30. Якщо Споживач і Виконавець (Продавець, Виробник) не
дійшли згоди щодо причин виникнення недоліків у ДТЗ, Споживач має
право вимагати направлення ДТЗ на експертизу до випробувальних
центрів та лабораторій, що акредитовані згідно із законодавством
України.
Експертиза проводиться за рахунок Продавця або Виробника.
Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли
після передавання ДТЗ Споживачу внаслідок порушення Споживачем
правил та норм, визначених в експлуатаційній документації на ДТЗ,
та/або вимог цього Порядку, умов зберігання чи транспортування,
або внаслідок дій третіх осіб, вимоги Споживача не підлягають
задоволенню, а Споживач зобов'язаний відшкодувати Продавцеві
(Виробникові) витрати на виконання експертизи. Як Споживач, так і
Продавець (Виробник) мають право оскаржувати висновки експертизи в
судовому порядку.
Н А К А З
29.12.2004 N 721
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 січня 2005 р.
за N 72/10352
Про затвердження Порядку гарантійного
ремонту (обслуговування) або гарантійної
заміни дорожніх транспортних засобів
Порядок розгляду претензій Споживача
в разі виникнення недоліків під час експлуатації
ДТЗ протягом гарантійного періоду
28. Претензії Споживача щодо виявлених недоліків у ДТЗ
(надалі - Претензії) подаються за вибором Споживача на один із
пунктів сервісної мережі, вказаний у Сервісній книжці, Виконавцю
або Продавцю за місцем купівлі ДТЗ, або Виробнику.
Претензії розглядаються у разі дотримання таких умов:
Претензії подано у письмовій формі із зазначенням прізвища,
імені, по батькові та місця проживання Споживача, згідно з
вимогами цього Положення;
на момент подання Претензії не закінчився гарантійний термін
на ДТЗ;
пред'явлено документ, який засвідчує факт купівлі ДТЗ
Споживачем, та Сервісну книжку.
29. Виконавець (Продавець або Виробник) зобов'язані протягом
трьох діб розглянути Претензію за участю Споживача та скласти в
двох примірниках рекламаційний акт, де зазначаються: прізвище,
ім'я, по батькові власника; марка ДТЗ, тип, модель, версія,
ідентифікаційній номер ДТЗ і номер його двигуна; державний номер
ДТЗ; пробіг від початку експлуатації; найменування організації,
яка продала ДТЗ, і дата продажу; перелік заявлених власником ДТЗ
недоліків. Рекламаційний акт підписується власником ДТЗ та
представниками Виконавця (Продавця або Виробника).
В результативній частині рекламаційного акта повинне бути
прийнято одне з таких рішень:
1) заявлений недолік підтверджується і підлягає усуненню у
порядку, викладеному в розділі "Процедура гарантійного ремонту
ДТЗ" цього Порядку;
2) заявлений недолік визнається істотним, і Споживач має
право за власним вибором вимагати від Продавця або Виробника:
заміни ДТЗ на такий самий ДТЗ належної якості;
відповідного зменшення купівельної ціни ДТЗ;
заміни ДТЗ на аналогічний ДТЗ іншої моделі з відповідним
перерахунком купівельної ціни;
розірвання договору купівлі-продажу ДТЗ.
Для прийняття рішення щодо визнання недоліку істотним
Виконавець( Продавець) залучає для розгляду Претензії Споживача
фахівців Виробника;
3) заявлений недолік виник внаслідок порушення Споживачем
вимог експлуатаційної документації на ДТЗ, вимог цього Порядку
та/або правил збереження ДТЗ, і такий недолік підлягає усуненню
за рахунок Споживача;
4) заявлений власником ДТЗ недолік не підтверджується.
Продавець (Виконавець) має право залучати до розгляду
Претензій фахівців Виробника.
30. Якщо Споживач і Виконавець (Продавець, Виробник) не
дійшли згоди щодо причин виникнення недоліків у ДТЗ, Споживач має
право вимагати направлення ДТЗ на експертизу до випробувальних
центрів та лабораторій, що акредитовані згідно із законодавством
України.
Експертиза проводиться за рахунок Продавця або Виробника.
Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли
після передавання ДТЗ Споживачу внаслідок порушення Споживачем
правил та норм, визначених в експлуатаційній документації на ДТЗ,
та/або вимог цього Порядку, умов зберігання чи транспортування,
або внаслідок дій третіх осіб, вимоги Споживача не підлягають
задоволенню, а Споживач зобов'язаний відшкодувати Продавцеві
(Виробникові) витрати на виконання експертизи. Як Споживач, так і
Продавець (Виробник) мають право оскаржувати висновки експертизи в
судовому порядку.
- Эндрю
- Сообщения: 1040
- Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
- Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
- Благодарил (а): 21 раз
- Поблагодарили: 38 раз
Re: Дилер ТОВ "Арма Моторс" Киев Кольцевая дорога,18
По просьбе нашего коллеги, сделал фото днища, в месте упора ножки сидения, на своем авто.
- Вложения
-
- dno2.jpg (30.55 КБ) 15201 просмотр
-
- dno.jpg (58.56 КБ) 15201 просмотр
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
-
- Сообщения: 139
- Зарегистрирован: 12 янв 2014, 13:21
- Откуда: Коростышев Житомирская обл.
- Контактная информация:
Re: Дилер ТОВ "Арма Моторс" Киев Кольцевая дорога,18
- В продолжении...........
- [email protected]
Ген.Директору [email protected]
Доброго дня.
Ситуація докладно описана у форумі. http://forum.renault-lodgy.com.ua/viewt ... f=17&t=203
Маючи на руках Рекламаційний акт №67
Згідно Н А К А З
29.12.2004 N 721
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 січня 2005 р.
за N 72/10352
Про затвердження Порядку гарантійного
ремонту (обслуговування) або гарантійної
заміни дорожніх транспортних засобів
Стаття 28. 29.30.
Вважаючи на конструктивне не доопрацювання виробника автомобіля. Прошу відремонтувати по гарантії а також укріпити дно автомобіля під сидінням середнього ряду.
Звернення на усунення заводського дефекту на гарантійній основі, приїду і напишу при нагоді.
Також прошу виставити по центру сидіння середнього ряду.
(С Акта) Данна деформація, при встановленні сидіння в стандартне робоче положення викривляє каркас сидіння, що призводить до зміщення всього сидіння.
Я вважаю що данна деформація, ні як не викривляє каркас сидіння. Деформації просто немає. Каркас сидіння у розкладеному положенні не торкається дна. А сидіння при цьому залишаються не по центру.
Згідно рекламаційного акту № 67, прошу після гарантійного ремонту дна авто під сидіннями, направити авто на експертизу сидінь середнього ряду.
Стаття: №30 Н А К А З 29.12.2004 N 721
30. Якщо Споживач і Виконавець (Продавець, Виробник) не
дійшли згоди щодо причин виникнення недоліків у ДТЗ, Споживач має
право вимагати направлення ДТЗ на експертизу до випробувальних
центрів та лабораторій, що акредитовані згідно із законодавством
України.
Експертиза проводиться за рахунок Продавця або Виробника.
Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли
після передавання ДТЗ Споживачу внаслідок порушення Споживачем
правил та норм, визначених в експлуатаційній документації на ДТЗ,
та/або вимог цього Порядку, умов зберігання чи транспортування,
або внаслідок дій третіх осіб, вимоги Споживача не підлягають
задоволенню, а Споживач зобов'язаний відшкодувати Продавцеві
(Виробникові) витрати на виконання експертизи. Як Споживач, так і
Продавець (Виробник) мають право оскаржувати висновки експертизи в
судовому порядку.
З повагою,
Олексюк С.І.
- Эндрю
- Сообщения: 1040
- Зарегистрирован: 06 сен 2013, 22:27
- Откуда: Україна, Кам'янець-Подільський
- Благодарил (а): 21 раз
- Поблагодарили: 38 раз
Re: Дилер ТОВ "Арма Моторс" Киев Кольцевая дорога,18
Сегодня делая фото днища, обратил внимание - одинарное (правое) сиденье имеет только одну, полноценную, точку упора в дно (крюк рядом с креплением двойного сидения). Посему если на край этого сиденья сядет пассажир более 90 кг (вес я сам придумал), а особенно пожилой (они выходят из авто сначала выставляя ноги и усаживаясь на правый край, делая максимальную нагрузку на ту сторону сиденья, которая не имеет полноценного упора) - то наружная (ближе к двери) сторона сидения прогибается надавливая на дно "ножкой" из прута. При большом весе пассажира и частом использовании эта типа "ножка" продавливает дно, вызывая смещение всего сидения в сторону двери. Тут и без экспертизы ясно - конструктивная недоработка.
Вывод - нужен полноценный упор правой стороны одинарного сидения. С помощью экспертизы нужно лишь установить максимальный вес, после которого упор начинает продавливать днище авто.
Вывод - нужен полноценный упор правой стороны одинарного сидения. С помощью экспертизы нужно лишь установить максимальный вес, после которого упор начинает продавливать днище авто.
Renault (Dacia) Lodgy 1,5 Dci
-
- Сообщения: 139
- Зарегистрирован: 12 янв 2014, 13:21
- Откуда: Коростышев Житомирская обл.
- Контактная информация:
Re: Дилер ТОВ "Арма Моторс" Киев Кольцевая дорога,18
Позвонили мне с ТОВ "Арма - Моторс" и предложили (после двух месяцев отмахиваний) сделать по гарантии и не расдувать огонь.
Приехал в Киев и оставил авто на день.
Когда забрал, то одинарное сидение второго ряда, стало чуть дальше от стойки. Что не может не радовать. А двойное по прежнему на пределе кронштейна упора в дверной стойке.
Запись что это по гарантии в книге не делали. И сказали что моё авто ПЕРВОЕ с такой ПРОБЛЕМОЙ. И скорее всего не последнее, но остальным будут делать не по гарантии.
Дома, наклонив сидение и утеплитель. Сделал фото для форума.
Как видно. Просто сверху зачистили и наложили пластину на какойто герметик.
Приехал в Киев и оставил авто на день.
Когда забрал, то одинарное сидение второго ряда, стало чуть дальше от стойки. Что не может не радовать. А двойное по прежнему на пределе кронштейна упора в дверной стойке.
Запись что это по гарантии в книге не делали. И сказали что моё авто ПЕРВОЕ с такой ПРОБЛЕМОЙ. И скорее всего не последнее, но остальным будут делать не по гарантии.
Дома, наклонив сидение и утеплитель. Сделал фото для форума.
Как видно. Просто сверху зачистили и наложили пластину на какойто герметик.