ДАТЧИК УРОВНЯ ТОПЛИВА
Так як я "старовер" і їзджу на газ\бензин (у мене 1,6 об'єм) вирішив відкрити нову тему про ГБО - газобалонне обладнання.
Взявся за лікування однієї проблеми. Так як у мене машина на газу, то стикаюся з наступним: їду на газу, але датчик рівня бензину на панелі показує, що рівень зменшується. “Чому зменшується рівень бензину якщо їдеш на газу?” - постало логічне питання. Відповідь проста: недолік прогресу. На Логані 2006 року у мене такої проблеми не було, там все було просто і без особливих “наворотів” в БК — рівень поплавка відображав стан речей у бензиновому баку на панелі. Сучасні французи роблять наступне: коли ти їдеш на газу, то БК думає що поплавок в баку з бензином зламався (адже він не міняє свого положення) і тому починає зчитувати показники пального альтернативним способом - рахує кількість км і пального, яке пройшло нібито через форсунки. Як результат в бензиновому баку може бути половина рівня, а лампочка постійно горить. Це трохи напружує, адже четверте покоління ГБО запускає двигун на бензині, він прогрівається до 30 градусів і тоді автоматично переходить на газ. І отже кожного ранку ти заводиш авто і переконуєш себе, що в тебе є бензин, хоч лампочка говорить про інше. Я правда не попадав в таку біду, але на одному форумі про ГБО прочитав історію чоловіка, який зранку завівся, їхав на роботу, виїхав на міст і машина заглохла, бо кінчилося пальне, а на газ ще не перейшло, бо не прогрілася. Єдиний вихід - буксирування.
Дехто пише на форумах, що вирішує цю проблему банальним шляхом: ставить машину під нахилом — наприклад, на естакаду заїхати передніми колесами, на якусь гірку або може у вас заїзд в гараж високий. Поставити так під нахилом, заглушити двигун, почекати 3-5 хв. Рівень пального в баку зміниться через кут нахилу і БК почне зчитувати правильно данні. Я раз випадково так поставив машину і через півгодини коли завів, то все так і спрацювало. Але пробував наступні рази, щось не пішло. Тому в моєму випадку таке банальне рішення не було рішенням, та й кожен раз шукати гірку і чекати 5хв - це не вихід.
Коли я тільки поставив собі газове мені казали, що є емулятори датчика рівня пального, але сказали що їх ціна біля 100 євро. Я вирішив, що це за дорого і просто вчасно заливав пальне (До речі якщо залити в бак 10 літрів бензину, то поплавок суттєво змінює своє положення і БК одразу це помічає і показує реальний рівень. Цього не відбувається якщо залити лише 5 літрів). Не давно я вирішив знову взятися за дослідження цього питання і виявляється, що ціна емулятора на сьогодні 591.00 — 650.00 грн (приблизно $ 22-25) — тобто досить доступно і вистачає постачальників, які готові його надати.
Як діє емулятор? Він повністю не вирішує проблему — все одно коли ви їдете БК буде показувати, що рівень бензину зменшується. Але кожного разу коли ви заводите машину емулятор оновлює данні рівня і на панелі ми бачимо реальну кількість бензину (вимога згідно зі вказівками виробника емулятора — автомобіль після, того як ми його заглушили має простояти вимкнутим 2-3 хвилини, інакше емулятор не зможе оновити данні). В моєму випадку це якраз і є рішення, адже важливо знати рівень пального саме зранку коли машина холодна і емулятор як раз в цьому допомагає.
Для наших ЛОДЖИків підходить емулятор польської фірми Stag модель FLE-FC. Додаю посилання як його монтувати і про принципи роботи: https://m.lpgtech.ua/assets/uploads/fil ... FLE-FC.pdf
До речі емулятори є різні і розробляються під конкретних автомобільних виробників. Це пов’язано з тим, що на датчиках рівня пального використовується різний діапазон Ом (опір). Наприклад, на французах цей діапазон складає 100-500 Ом. На японцях зовсім інші показники (10-550 Ом) — тому для них підходять моделі FLE-JC, FLE-JC2. Ще одна відмінність: кількість дротів, які виходять з емулятора — на наших 3 провода, на японцях — 5.
Наступна цікава деталь яку нарив в неті: новіші покоління ГБО мають вмонтований емулятор в мозгах. Наприклад: Stag 4 Q box plus (у мене Stag-200 GoFast, це старіша модель, тому прийшлося ставити окремо). Отже кому цікаво скидаю посилання про те де в таких моделях це знайти і як самому підключити:
https://www.drive2.ru/l/476156980499579159/
Урок простий: завжди читай інструкцію і ти на коні!
Як я підключив у нас на ЛОДЖІ. Плюс взяв від прикурювача, що заді. На насосі є 4 дроти: два товщих - це силові на сам насос і два тонші — це імпульсні, які показують рівень. Один з них, зелений тонкий дріт - це маса. Як я визначив масу? Від акумулятора протягнув ПЛЮС. Взяв звичайну контрольку з лампочкою, причипився до цього плюса, а другою стороною контрольки продзвонив зелений і блідий дріт. Там де лампочка загорілася і є маса, адже коло замкнулося. Логічно інший блідий тонкий є імпульсний, що іде на щиток приборів.
Ще одна хитрість: щоб не зрізати ізоляцію на дротах ножем (бо тоді можна зрізати і жилки мідного провідника) нагрійте місце дроту, де хочете очисти від ізоляції, сірником або запальничкою (зажикалка), а потім пальцями стягніть ізоляцію. Обережно сильно не нагрівайте пластмасу, бо вона прилипне до пальців, буде вава!
Далі все на фото.
От така процедура. Тепер поїздив два тижні і все працює, я задоволений. Справа варта тих грошових і часових затрат. Всім гарного вечора.
ГБО 4 поколение
-
- Сообщения: 57
- Зарегистрирован: 05 окт 2017, 12:56
- Откуда: Київська обл
- Поблагодарили: 13 раз
ГБО 4 поколение
Последний раз редактировалось Morozko 16 ноя 2021, 05:45, всего редактировалось 1 раз.
Re: ГБО 4 поколение
Спасибо очень познавательно, хоть и не актуально для нас мы ведь дизеля
Renault Lodgy 2016 Privelege. 1.5 dci 110 hp.